Bubble toes

Denna dag har spenderats på bästa sätt. Eller ja, den har varit helt okej.
Började med att jag var och handlade en hel del mat, så nu får det ändå räcka ett tag. Känner att ekonomin inte är fullt så stabil som jag vill. Sedan kom farmor och familjen hit och firade min födelsedag två dagar senare. Presenter och fika, himla nöjd.

Sen var det dags för smygpremiären för New Moon som faktiskt var helt okej. Har dock svårt för att få något begrepp om den, men den var inte dålig men inte förvånadsvärt bra heller. Så att, helt okej bara.
Men varje gång Jacob dök upp under filmens gång kunde jag inte sluta förundras över hur otroligt lika han och Petter är. Det är faktiskt galet. Och jag blev så glad varje gång samtidigt som ett sting av saknad kröp under skinnet.
Jag saknar min finaste vän, det gör jag verkligen. Som om ni inte redan visste det.



Petter, kika dig i spegeln en sväng och jämför. Det finns likheter. Inga dåliga heller, såklart. (Förlåt för den fula handstilen, jag fungerar inte med paint. Men det står, *ansikte,ögon och tänder)
Nåja, saknad så jag vill avlida. Men vi ses om fem dagar och då ska vi tatuera oss. Spendera tid på bästa sätt som vi alltid gör. Puss.

Imorgon är det helg och den ska fördrivas med att jobba, umgås och försöka ha lite egentid för en gångs skull. Bada badkar och liksom, bara vara. Jag tror den kommer bli bra, det tror jag verkligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inte om jag hatar eller älskar dig för det här inlägget. Men saknar dig, det gör jag!

2009-11-20 @ 11:51:51
Postat av: Em

Du borde älska mig, det borde du faktiskt. Puss!

2009-11-20 @ 13:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0