With my own two hands

Tragiskt är det rätta ordet när jag kikar lite till höger och inser vad klockan är. Men egentligen bryr jag mig inte så himla hårt just nu, har varit en helfin kväll som fick mig på bra humör. Har spenderat den hemma hos Tony med min syster och Tonys bror, det var tv-spel som gällde hela kvällen. Kom fram till att boxning är min grej, inte hockey. Men utöver det så är det bara fint att vara närvarande varje sekund med dessa människor som ser mig för den jag är och inget annat. Och jag antar att de tycker om mig lika mycket som jag tycker om dom. Jag behöver aldrig skämmas för att vara jag.
Men mest har jag nog att tacka min syster, utan henne skulle jag aldrig stå där jag står idag.  Ren kärlek från varje centimeter av mitt hjärta.

Nog om det, nu ska jag krypa ner i sängen. Verkar som att det blir en lång dag imorgon. Puss.

 

I'm going to make it a brighter place
With my own two hands
I'm going to make it a safer place
With my own two hands
I'm going to help the human race
With my own two hands
With my own


With my own two hands
I can hold you
With my own two hands
I can comfort you
With my own two hands
But you've got to use
Use your own two hands
Use your own

 

Än en gång en låt som beskriver och jag, jag bara andas och studerar mina två händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0