Fjärde november, redan..

Då var det ett tag sen igen, fullt upp med lägenheten och diverse internetproblem. Men nu äntligen befinner sig internet på min dator, som fungerar. Hallelujah.
Det som har hänt är väl att jag friskförklarat mig själv och lägenheten börjar finna trevlighet. (Petter,nu är det bara att komma hit!)
Har även hunnit träffa finaste Beatrice igår en sväng, gillar att hon kommit hem igen.. schhh..

Idag har jag och mamma varit och kikat i affärer och införskaffat lite fint till lägenheten, annars har det inte varit så mycket mer än mys med syster framför film som jag såklart somnade till. Det känns bra att äntligen landat i ett eget bo, lite vuxnare men förmodligen inte klokare.

Dessutom är det tretton dagar kvar tills jag fyller år. Oj vilket osammanhängande inlägg. Puss.

Kommentarer
Postat av: snyggast, bäst och vackrast.

JAG KOMMER!!!

2009-11-04 @ 23:09:14
Postat av: Em

GREAT!!

2009-11-04 @ 23:13:24
Postat av: fulast, sämst och minst vacker.

Jag kommer jag med...!

2009-11-05 @ 19:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0