Idag är jag avstängd

Gårdagen blev hemskt fin och bandyn var roligare än väntat. Tror det fanns en liten dold talang där ändå om jag får säga så. Hade inte förväntat mig att göra mål eller att jag skulle bli så inne i spelet att mina knän är skrapade och fina nya blåmärken pryder benen. Eller att jag skar mig i fingret. Men det är väl sådant som hör till.

Efteråt fortsattes kvällen med fin form och fina människor. Trots att det mot slutet uppenbarade sig lite saker som gjorde att glädjen försvann och tröttheten kom ikapp så är jag nöjd med kvällen. Men har fortfarande svårt att någon, som är så litet kan få en att vilja avlida en stund. Klurar på det fortfarande men kan inte riktigt förstå.

Idag har jag sovit ut med avstängd telefon vilket resulterade i att jag sov bort halva dagen. Men känner mig fortfarande lika trött och slut som innan. Anar lite träningvärk och en aningen halsont. Inte okej att bli sjuk igen. Så det blir bara soffmys och film ikväll. Största ansträngningen blir att laga middag. Såja.

Var ju trots allt uppe före tuppen igår och tvättade en hel massa kläder, umgicks med mamma en stund, slogs för livet i bandy och förtärde alkohol med fint folk och kom i säng sent.

Så idag är jag avstängd.

(Förövrigt saknar jag min fina katt som spenderar sina dagar hos mamma och pappa. Hade gärna kramat på min fina en stund just nu.)

 

 


Kommentarer
Postat av: J>

GRATTIS:)

2009-11-17 @ 00:02:17
Postat av: Em

Tack :)

2009-11-18 @ 03:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0