Lite bläck under huden, lite glädje i kroppen

Egentligen skulle jag ha sovit för längesen, men det är så himla svårt.
Ikväll beror det nog inte på att jag känner mig trasig eller splittrad. Jag känner mig nog rätt okej.
Jag tror det beror på att jag är så förväntansfull inför imorgon (läs: idag), då är det dags för tatuering nummer två. Men mest är jag glad och längtar efter att träffa och spendera den bästa tiden med Petter. Vi ses inte ofta, men varje gång vi gör det så är det som att vi aldrig har varit ifrån varandra. Förutom att vi har massor att ta igen. Det är nog bland det bästa jag vet. Ja, det är det nog.

Så nu vet ni det. Hela tisdagen kommer spenderas i en tatueringsstudio och jag kommer vara glad. Återstår att se när jag återvänder till staden. Och där hoppas jag att världen vill mig väl. Puss.


Kommentarer
Postat av: Lalle

Det var en gång en ung och mycket rar tös. Denna tös var som ingen annan. Med hennes charmiga fnitter fängslade hon karl på karl. En av dessa karlar är jag. Och nu har denna unga och mycket rara tös en underbar tatuering som matchar hennes personlighet och förgyller hennes utseende. :) Tack för trevligt spenderade timmar!

2009-11-26 @ 00:27:00
URL: http://fenrir.devote.se
Postat av: Em

Haha åh, du gör mig så himla glad! Nöjd och glad. Tack själv för fina spenderade timmar. Gull!

2009-11-27 @ 16:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0