now say you're a bird too

Söndagen fick en väldigt fin start och ett väldigt fint avslut. Även om saknad sakta kryper omkring inom mig så har den sällskap av tusentals fina känslor på samma gång. Jag har nog inte riktigt insett än hur jag kan känna mig såhär,det var evigheter sen men ändå så nära. Jag är glad och tacksam, känner mig uppskattad och fin. Mitt liv har blivit någonting fint, tack vare en del som jag aldrig mer vill förlora igen. Någonsin.

Jag har fått världens finaste överraskning, det finaste jag fått. Tack.


Just nu ligger jag och ser på The Notebook som är en av mina absoluta favorit filmer.
De finner varandra, de tappar varandra, de finner varandra igen.
Imorgon ska jag umgås med Bea och Sofie, mina två hjärtan. Det kommer bli mysigt.
Nu ska jag återgå till filmen. Puss!

say I'm a bird
you're a bird
now say you're a bird too

if you're a bird I'm a bird



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0