Tvättstugan och misstaget att spela bandy

Jag dog lite när jag fann denna bild precis. Nio år och hästar tog upp alla mina tankar.

Hur som haver, vaknade av mig själv kvart i sju och kunde omöjligt somna om. Så nu är tvättmaskinen i full gång, duktigt. Dock hade det varit fint med några timmars sömn till eftersom det kommer bli en lång och spännande dag. Först ska jag tvätta fram till tolv, sedan ska mor och far komma hit och sen då ska jag iväg och spela bandy, ja ni hörde rätt. Jag ska spela bandy.

Givetvis är det ingenting seriöst, det blir jag, syster, Tony, Chrille, Kenneth och en till som jag bestämt inte kan komma på vad han heter. Förmodligen kommer det bli väldigt roligt och galet. Jag har nog inte hållt i en bandyklubba sen högstadiet. Men det bjuder jag på, såklart. Antar att det kommer förtäras lite alkhol mellan varven, annars hade jag nog aldrig givit mig in i detta. Kommer bli en bra dag.

Nu ska jag ner till tvättstugan igen och vara duktig. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0