War is over

Glömde att berätta att tatueringen blev bättre än väntat. Jag är förmodligen världens nöjdaste tjej. Det blev att boka en tid igen, så den 4 mars ligger man under nålen igen. Jag längtar.
Nu ska jag ta och laga lite mat samtidigt som jag sakta men säkert lyssnar på lite julmusik, känns som att det är dags nu. Imorgon blir det förmodligen att ta tag i julstöket här hemma och få det lite fint. Sen ska jag försöka vila lite eftersom det tydligen blev att jag ska jobba natt inatt. Puss.

Dessa är nog mina farvoriter under jultider.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Åh, John Lennon! Han är och lär förbli en av mina största idoler. War is Over har den magiska förmågan att nästan alltid framkalla julkänslor, om än bara lite grann.

2009-11-27 @ 20:38:56
Postat av: Em

Jag håller med varje ord du skriver. Den är magisk, likaså John Lennon.

2009-11-28 @ 16:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0