Fyra fina ögonblick med två fina människor

Fyra av mina finaste ögonblick.
Där jag har dansat mig trött, gråtit av smärta och haft lyckrus i hela kroppen.


2006
(Denna afton dansade jag runt i en tröja där det stod "Jag tror inte på gud, jag tror på Håkan" som en pojke med hatt och lockigt hår gav mig.
och det kändes som att jag skulle dansa mig igenom hela livet.)



2006
(Hittade ingen video från denna fina kväll. 19/8
Det var den sommaren han stal mitt hjärta.)


2007
(Denna kyliga november kväll föll jag handlöst, tårarna rann från den stunden han klev upp på scen,
fram tills jag la mig i sängen efteråt och slutligen somnade. Det var den tiden mitt hjärta ett öppet sår och varje ord kändes som salt.)



2008
(Där stod jag, längst fram, men denna gång dansade jag inte.
Benen vek sig istället, jag höll fast i staketet samtidigt som tårarna rann. Men det var av glädje.
För allting var så himla fint, just då.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0