Några personliga rader

Min allra största fobi är hajar. De som känner mig väl vet att jag är väldigt lättskrämd och klantig.
Jag har bara sett en Star Wars film och jag tyckte inte den var särskilt bra. Jag har bara varit i sex länder och då räknar jag med Finland och Danmark. Att sitta på fik och surra bort flera timmar är jag väldigt bra på.
Lättast gråter jag av glädje. Jag dansar och showar när jag tror att ingen ser mig. Min dröm är att fara på kryssning. Tjocksockar är ett måste på vintern. Att vara nyduschat och lägga sig i en renbäddad säng är vardagslyx. Mitt skratt är hemskt. Jag tycker om att få handskriva brev. Böcker från biblioteket tycker jag luktar gott och jag brukar alltid fundera över vilka som haft boken innan mig. Jag tycker inte att jag är snygg. 
Disneyfilmer kan jag utantill. Jag är inte speciellt bra på att laga mat men bättre på att baka. Sjunga i min ensamhet är bland det bästa jag vet. Stugan är mitt favoritställe. Spanska har jag läst i fem år men kan nästan ingenting. Jag har svårt för att bli kär. Visa uppskattning tycker jag man borde göra oftare. Jag är extremt kittlig. Makaroner brukar jag äta med sked. Göteborg är en plats där jag vill bo. Jag måste göra minst en snöängel varje vinter.

Såja, några personliga rader av ärlighet och blottande.


Kommentarer
Postat av: P

glöm inte vårat bästa mål em, havregryn oooch vad ...? ;)

2009-11-11 @ 16:05:00
Postat av: Em

O`BOY! <3

2009-12-01 @ 07:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0