Om att sparka i snön, och sådär..

Denna dag har gjort mig glad, det kan bero på små saker jag bara insett extra mycket idag. Eller så kan det vara för att det är mindre än tjugo dagar kvar till flytt, eller ett fint handskrivet brev med diverse ord jag var tvungen slå upp i ett lexikon för att förstå, eller så är det för att jag börjat läsa en ny bok som visade sig vara fantastisk på alla sätt. Eller så är det så enkelt som att jag har fina vänner och jag tycker om när det går bra för dem.

Utöver det har jag promenerat i kylan med rosiga kinder, sparkat lite i den snön som föll inatt, kramat mamma och ätit violglass. Dock är jag krasslig, men vissa dagar är det lättare att ignorera det. En liten stund.

Puss på`t!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0