Dubbelpass och tolv timmars sömn

Vaknade för en timme sen, relativt utvilad efter tolv timmars sömn. Ja, tro det eller ej men jag somnade faktiskt mellan nio-tio tiden igår. Och jag lyckades att inte vakna någon gång under natten. Alla dessa timmars sömn behövdes. Kanske börjar jag hitta formen igen.

Igår så skulle jag egentligen jobba, men de ringde och sa att jag inte behövde komma in för att det var så lugnt. Istället ska jag jobba ett dubbelpass på fredag, så det förloras inga timmar här inte. Skönt.
Så det blev en längre promenad och sedan bakades det, och det blev hemskt lyckat faktiskt. Så när jag och mamma hade fikat så skulle jag bara lägga mig ner för att vila min axel som fått för sig att göra så himla ont nu på sistone, och det var någonstans där jag somnade. Omedvetet, hängde inte alls med att jag överhuvudtaget var trött. Men så kan det gå, och det var nog lika bra.

Nu ska jag ta och äta någonting, sen blir det nog att trotsa kylan och ta en lång promenad.
Vad som händer ikväll återstår att se. Jag vill ha sällskap. Puss.

(nio dagar kvar nu!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0