Efter regn kommer solsken

Helgen blev en aning tyngre än väntat. Men någon sa att efter regn kommer solsken, det tror jag också. Men hade inte fina människor varit där så hade det nog regnet lite fortfarande.

Men att få höra att jag klätt mig för lite för kylan, bli påmind om att jag måste äta. Vad tänker du på? När jag är tyst och frånvarande. Dina ögon var blanka. Varför?

Det är det skönt med omtanke och frågor. Det får mig att vakna, jag är inte ensam. Någon bryr sig om mig och mitt hjärta hoppar till. Det är då jag blir stum för att det värmer så.
Det skrämmer mig inte att vara frånvarande och blank, just då. Alla skottskador läker samman.

Jag andas in, när du andas ut. Fina fina du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0