En helg och tolv dagar kvar

Har inte direkt haft tid att uppdatera någonting denna helg, från fredag tills nästan nyss har jag varit på andra vägar inne i staden. Jag har umgåtts och jobbat, jobbat och umgåtts.
Då jag inte har jobbat har det pendlats mellan en varm famn, entourage tittande hos Tony och att sova i en kall och tyst lägenhet förutom de höga ljuden utanför som det är en lördags natt.

Nu har jag landat hemma hos mamma och pappa igen, borta från staden och alla ljuden.

Till veckan så jobbar jag tisdag, sen ska det även hämtas ut ett pass på polisstationen och slutligen har jag fått i uppdrag att klippa Tony. Annars vet jag inte alls. Det var nog allt.


Justja, tolv dagar kvar tills nycklarna till lägenheten ligger i min hand. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0