Feberfri och tar farväl

Hör och häpna, jag har haft två feberfria dagar nu. Känner mig pigg fast ändå så fruktansvärt opigg, lungorna och hostan lever sitt egna otrevliga liv fortfarande och krafterna är på återhämtning. Men annars så, jag vågar mig nog ut bland folk igen. Inatt ska jag jobba vilket inte alls känns välkommet dock, hoppas innerligt folk går åt ett annat håll än till Max, dåligt för försäljningen kanske, men ack så skönt det skulle vara. Känner inte för att mata fyllon i detta tillståd just nu.

Hur som haver, lägenheten är fortfarande kaos. Förutom köket,sovrummet och badrummet som börjat bli trevligt. Men hallen och vardagsrummet får man fortfarande snubbla sig igenom. Men det ska nog åtgärdas snart.
Annars är det fritt fram att hälsa på nu.

Och slutligen så känner jag mig sådär obetydligt och utnyttjad igen. Efter en helfin tid känns det som att det aldrig har hänt och jag står och trampar på samma meningslösa ställe igen. Sådärja, jag var väl bra för stunden.
Men jag kan inte låta bli att sakna och sakna igen. Det var allt annat än obetydligt för mig, du är allt annat än obetydlig. Adjö och farväl.

Nu bojkottar jag allting, och ska äta lite innan det är dags för jobb. Puss.

Kommentarer
Postat av: Sis

Men för mig betyder du allt <3

2009-10-31 @ 10:42:15
Postat av: Em

Och för mig betyder du allt <3

2009-10-31 @ 16:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0