Fjärde oktober

Denna dag har bestått av att läsa, tror jar har lyckats ta mig igenom tvåhundra sidor medans regnet har smattrat mot fönstret, det har visserligen varit hemskt mysigt, men kanske inte så kreativt. Men varför måste det jämnt vara det? Annars har jag skapat en blogg åt min kära mor, så jag hoppas innerligt att hon håller den uppdaterad för jämnan. Ska bara visa henne hur det fungerar och hur man lägger in bilder och dylikt, sen är det bara välkomna henne till bloggvärlden som det så fint heter. Så det är ungefär vad min dag har bestått av, ord och html koder. Fint.
Annars så lyssnar jag på Neil Young för tillfället,saknar socialt umgänge, dricker kaffe och funderar på vad som ska göras nu, känner för att göra något väldigt pyssligt och kreativt, men samtidigt känner jag inte för det. Ta en promenad i regnet möjligtvis och sen krypa ner i sängen med boken igen, efter en varm dusch efter det kyliga regnet. Kanske.

Nåja, kommer ingen vart med att göra ingenting. Puss!



Kommentarer
Postat av: Marcus

Neil Young, kaffe, Bob Dylan! I mitt huvud läser jag det som "en drömtjej."

2009-10-05 @ 17:13:32
Postat av: Emely

Hah,vem säger så fint?

2009-10-05 @ 22:40:31
Postat av: Marcus

Åh, äsch, ingen särskild. Ett fan, kan man väl säga.

2009-10-06 @ 13:39:03
Postat av: Emely

Oj, jag blir nog lite generad.

2009-10-06 @ 15:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0