The best time of your life, älskade vän.

Om ett fåtal timmar beger du dig långt härifrån, så långt att man inte ens med bil kan ta sig för att hälsa på dig en stund, så långt att ett samtal inte leder till någon fika på stan.
 Men jag önskar och hoppas innerligt att allting kommer gå bra och att du får den bästa tiden där, det är du så himla värd, på alla sätt.
Men jag kan inte låta bli att tomheten kryper inpå, att viljan att krama dig extra hårt är stark, och att några tårar av saknad faller. 
Jag kommer räkna ner månaderna tills du är tillbaka igen samtidigt som jag hoppas att du kommer att ha,
 - The best time of your life. För du har delat många av mina.

Du är saknad och efterlängtad redan, Beatrice. Min allra bästa vän, jag älskar dig.






Kommentarer
Postat av: bea

men mitt lilla jävla hjärtegull.. börjar fan gråta när jag läser det här. Saknar dig som fan redan, och kommer förmodligen sakna dig ännu mer för varje dag som går. Puss på dig!! love u

2009-10-06 @ 22:22:46
URL: http://beluu.blogg.se/
Postat av: Emely

<3<3<3<3 Åh, jag säger bara, åh..

2009-10-07 @ 14:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0