Andra April

Dagen har passerat med ett litet hål i hjärtat efter gårdagen och efter en vecka. Men jag antar att det kommer att blir mindre och mindre tids nog, inte kännas lika starkt. Utöver det så har dagen varit bra även om det inte har varit så mycket. Har jobbat och sen när jag kom hem så somnade jag en stund framför tvn, det blev inte så många timmars sömn inatt eftersom jag blev väckt att ett telefonsamtal mitt i natten och lite yrvaken så släpptes det in nattsällskap som inte tog sig hem.

Annars har det inte hänt något till värde direkt,
har suttit och spelat lite spel med syster som jag inte förstår någonting utav.

Sen har jag fått mängder av kärlek från mina hjärtat som jag inte ens förtjänar,
så himla fint. Puss.


Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen,
håller på att läsa en bok som får det att krypa under huden,
göra ont i hjärtat,
blåmärken på huden.
En sådan där man själv hade kunnat vara huvudkaraktären.

Det gör ont men det går inte att sluta. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0