Fjärde April

Ledsen för dålig uppdatering igen, men har inte så många intressanta saker att skriva om just nu.
Jag har mest jobbat och jobbat känns det som, igår jobbade jag över två timmar eftersom vi skulle städa hela cafét eftersom det ska byggas om nu när det är stängt i två dagar.
Så har tagit vara på min ledighet denna dag, sov ut till halv elva ungefär, kändes som evigheter sen jag kunde göra det. Annars har jag lagat middag och syster stod för efterrätten, sen har vi sett på film och lite serier och suttit ute och solat på balkongen. Och ja, så himla mycket mer har inte hänt. Mysigt.

Funderar på att åka och hälsa på i byn imorgon,
har inte hunnit träffa resterande av min familj under påsken så.
Men det återstår att se, borde ta tag och tvätta och dona lite imorgon.

Vad kan man mer skriva om....

Jag vaknade upp och hade väldigt ont i halsen i fredags och
det håller fortfarande i sig. Lite bättre nu dock, men har inte riktigt hunnit vila upp mig ordentligt,
får se till att göra det nu när jag är lite ledig.

Äsch, det här blir bara tråkigt.
Kommer tillbaka när jag har något vettigare att skriva om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0