Håll till godo.

 

Uppdateringarna flyter verkligen inte på längre. Jag erkänner. Till mitt försvar så skriver jag av mig på annat sätt just nu, bland annat i min privata dagbok om vad som sker och inte sker. Samt så håller jag mina tankar ganska hemliga, mest för att de inte direkt är särskilt muntra eller underhållande.

Det känns lite jobbigt att försöka skriva i gåtor när jag helst av allt vill skrika ut namn och svordomar i mina texter. Och det kanske inte hade varit så fint att läsa. Så jag spyr mest ord för mig själv just nu.

Men håll till godo. Det kommer nog ett slut och en ny början från denna cirkel jag kretsar i.
Jag hoppas det är snart, väldigt snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0