Bakhuvudet börjar spela upp lite scener

Precis när jag har lagt mig så börjar givetvis grannarna att bråka något så hysteriskt. Ärligt så blir jag nog lite skrämd av det eftersom bakhuvudet börjar spela upp scener för mig. Kanske borde jag gå dit och säga ifrån, kanske inte. Jag vill mest bara sova, helst nu.

Hur som helst, eftersom jag inväntar tystnad så kan jag berätta lite kort att dagen har varit väldigt händelselös om jag ska vara ärlig. Tack och lov så kom fina Beatrice och spenderade kvällen med mig. Vi såg två filmer och åt gott. Mysig kväll helt enkelt. Tidig hade jag också tänkt att den skulle bli så nu får det bli tyst snart. Det är nog obehagligt att sova ensam ändå. Sådeså.

Ska åtminstone lägga mig och försöka läsa bort lite jobbiga tankar som är påväg att börja cirkulera runt i mitt huvud.
Så jag säger väl god natt även om jag inte kommer att kunna somna. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0