Bergsprängare i huvudet

Känns som att denna dagen bara blir sämre och sämre.
Knivar i halsen och en bergsprängare i huvuvdet på högsta volym. Varmt och kallt om vartannat.
Och som grädden på moset så har högra sidan av min mage börjat krampa. Det är inte lite heller utan sådär hårt så att jag viker mig och måste sitta ner. Provar jag att ligga så måste det vara i fosterställning.
Ungefär som att någon står och sticker en kniv i min högra sida och upprepar sig var femte sekund.
Undra vad som komma skall härnäst.

Funderar på att ge upp denna dagen och slå igen mina blå. Det blir ju inte bättre någonstans just nu.
Frågan är hur det ska gå att somna med alla dessa krämpor som påminner mig att jag lever så förbannat hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0