Gnugga bort sömnen nu

Lyckades tillslut somna igår när det lugnade ner sig lite. Sen vaknade kring nio idag vilket jag inte alls ville göra eftersom jag jobbar natt inatt och hade tänkt sova ut så att jag skulle orka. Försökte somna om i evigheter men det ville sig inte så jag klädde på mig och gick ut på en promenad. Dock känner jag nu att ögonen fortfarande är sömninga och jag försöker att gnugga bort sömnen hela tiden.
Solen skiner åtminstone och det är underbart ute. Hade jag inte jobbat idag så hade jag åkt till Rosvik och tagit skotern till stugan. Eller så vill jag åka skridskor.

Får kanske ta tag i det till veckan för nu jobbar jag som sagt natt inatt och imorgon.
Nåja, dags att göra lite lunch och invänta världens längsta jobbpass.
Ha en fin dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0