Inte sen att haka på

Råkade visst hamna i Rosvik under eftermiddagen, min kära mor erbjöd middag och jag var inte sen att haka på det erbjudandet. Kände väl inte riktigt för att koka ihop något från den tomma kylen hemma. Dåligt med fantasi kanske. Hur som helst, så har jag mest tagit det lugnt sen jag kom hit. Busat lite med valpen och sett outsiders med mamma. Skickade även iväg en beställning från H&M precis också, beställde tre bikinisar och några kuddfodral och sist men inte minst, en klänning.
Antar att jag vill ha sommar rätt snart nu.

Annars har jag inte så mycket mer att berätta. Ska ta och borsta tänderna och krypa ner i soffan med resten av familjen,ringa ett samtal och sova sen. Är så otroligt trött som vanligt.
Imorgon återvänder jag till staden och då ska det mysas! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0