Jag behöver något, någon.

Planerna för kvällen blev som sagt ändrade. Bestämde mig för att hoppa in och jobba under krogruschen, duktig som jag är. Dock känner jag nu att jag egentligen inte alls orkar eftersom tröttheten och huvudvärken knackade på dörren för en stund sedan. Men har jag lovat att hjälpa till så håller jag ju det såklart. Det är ju ändå bara ett fåtal timmar innan jag får komma hem och krypa ner i sängen igen.

Antar att jag inte kände för att sitta hemma resten av kvällen också.
Antar att jag är lite ledsen och behöver vara bland fina människor en stund.
Antar att allting inte är så okej som det borde vara.
Antar att jag är mest less nu.
Antar att det finns mycket jag vill säga men inte får det sagt.

Antar att jag inte vill ha det såhär just nu.

Jag behöver göra något, jag behöver människor.
Så nu ska jag knyta på mig skorna och kila iväg. Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0