Känner mig som en nittioåring i hela kroppen.

Jag somnade klockan sju på morgonen och vaknade klockan nio av att näsblod forsade. Efter det så kunde jag inte somna om alls, dels för att näsblodet aldrig slutade och dels för att solen började skina in genom fönstret. Så två timmars sömn och ett helvete till uppvaknande gjorde inte alls min dag om man säger så. Snart är det dags att börja göra sig i ordning för att jobba igen och så himla peppad är jag faktiskt inte.
Dock jobbar jag bara åtta timmar idag istället för elva. Känns lite bättre att tänka så, också är jag ledig imorgon.

Det är underbart väder ute åtminstone, synd att jag inte hinner ta vara på det just nu. Varit ut på en liten promenad men ryggen sa ifrån rätt snabbt. Kan ju lägga till att jag fick rulla mig ur sängen på nåt konstigt sätt för att ta mig ur den.
Ska ta och stryka på lite tigerbalsam och se om det blir bättre. Dock får jag skjuts till och från jobbet idag och hade jag inte fått det vet jag inte riktigt hur jag skulle ha gjort.
Känner mig som en nittioåring i hela kroppen just nu.


Så ja, läget är inte stabilt någonstans. Men förhoppningsvis kanske det blir det under dagen.
Men jag tvivlar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0