Lite fånig, lite fängslad

Inatt sov jag bättre än på länge. Inga konstiga drömmar, ingen ensamhet. Förutom när andetagen och hjärtslagen åkte till jobbet tidigt på morgonen. Men jag borrade ner hela ansiktet i kudden och andades in doften tills jag somnde om. Men på timmen jag sov vidare på så hann jag drömma en konstig dröm igen, som så många andra drömmar. Dock kände det lite motvilligt att vakna upp från denna. Lite motvilligt att lämna och komma hem igen.
(Ja, jag är lite fånig för dig och din närhet. Det är ju det bästa jag vet.)

Hus som helst, ska äta lite frukost/lunch snart. Måste bara komma på vad eftersom jag är fängslad just nu i allt vad som heter mat. Måste leva efter en diet som inte innehåller varken laktos eller gluten. Känns som att det mesta innehåller något av det. Men det ska väl förhoppningsvis lösa sig när diagnosen är ställd. Minns nästan inte sist jag inte hade ont i magen efter att jag har ätit. Så det kan ju bara bli bättre egentligen.

Nåja, äta nu och sedan blir det att jobba till klockan åtta ikväll. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0