Ramla runt på dåliga gator

Jag kommer nog bara med tråkiga inlägg dagar som dessa, men jag tror det beror på att jag somnar innan klockan tolv på kvällarna och det gör så att jag inte tänker och reflekterar så mycket. För det är just nätterna som får mig att skriva långa inlägg i gåtor. Men det är så otroligt skönt att ha dygnet på min sida för en gångs skull. Somnar tidigt och vaknar tidigt, himla skönt att hinna uppleva ljuset ute trots att jag mest jobbar om dagarna. Jobbade i stort sett hela veckan och nu jobbar jag hela helgen fram tills måndag.
Men dagarna går snabbt och det är jag glad över så att tiden inte står stilla. Det är mycket jag ser fram emot längre fram.

Nåja, nog om det. Ska väl ta och leta fram alla kläder jag har innan jag traskar iväg till jobbet för det är nästan minus tjugofem ute.
Idag har det dock lördag och jag jobbar fram till halv sju, sen ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Hade tänkt ta ett bad och se en film och bara mysa eftersom jag jobbar imorgon också, vill inte förstöra dygnet riktigt med att ramla runt på dåliga gator.
Men eftersom syster har åkt bort igen så önskar jag mig sällskap inför kvällen. Så om någon känner för att bada, se film och ta det lugnt så är min dörr hemskt öppen. Gör min kväll liksom. Puss.


(Jag vet inte längre. Varför hålla det så hemligt. Jag vill ju visa hela världen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0