Sjuttonde februari

Har inte riktigt haft tiden att uppdatera men det har inträffat bra och dålig saker. Gårdagen var den värsta dagen på länge, min kropp och mitt psyke fick ta väldigt mycket stryk och jag har nog hatat på riktigt nu. Men annars har det inträffat en sak som jag upplevas imorgon och det blir spännande. Kan inte riktigt skriva ut vad än eftersom det är lite av en hemlighet på grund utav en sak. Men det kommer, jag lovar.

Idag har jag mest sovit och det har till en viss del varit mysigt. Annars sjunger jag lite och ska ta ett bad snart. Sedan blir det nog att fortsätta se på 500 days of Summer eftersom jag bara sett halv än och den halvan har varit hemskt bra.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0