Tack och åter tack!

Har varit en händelserik och spännande dag idag. Min kära syster har fått jobb i Norrköping och jag står nu med två jobb, den lilla hemligheten som jag har haft fram tills idag för att jag varit på upplärning idag. Så sjukt roligt!
Fantastiska människor dessutom. Så just nu är jag både resturangbiträde och servitris. Dock eftersom min syster ska flytta ner till Norrköping så måste jag leta eget boende. Känns både bra och dåligt på samma gång. Är så otroligt glad för hennes skull men kommer avlida när jag inte har hon i närheten av mig för jämnan. Tack för att telefon finns och tack för biljetter som kan ta mig ner till henne och hon upp till mig när det passar. Tack för att vi är av samma blod syster.

Men ja, det går bra nu kan man väl säga och jag kommer stanna här ett bra tag till antar jag. Om allt fortsätter att gå så pass bra som det gör nu så kommer jag ha eget boende snart, välbetalt jobb och en säker tid. Kanske kommer jag lyckas uppnå lite drömmar, kanske kommer jag växa till mig som person. Jag tror så himla hårt på detta nu. Åh.

Nåväl, ska försöka ta mig till sängen nu. Jobbar hela helgen och förhoppningsvis mycket i veckan. Nighty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0