Busade bort tiden lite

Har precis kommit hem efter jobbet, eller ja, slutade halv ett men råkade sitta kvar för länge och busa bort tiden. Och ja, jag skulle egentligen sluta klockan åtta men jag var snäll och jobbade över sisådär fyra timmar. Det slutade med att jag och mina två arbetskamrater blev en aningen övertrötta och fastnade i tiden.
Men det gör ingenting alls faktiskt, känner mig sådär glad som man bara kan bli över att få höra fina ord igen.
Jag har nog världens finaste människor runt mig just nu.

Det känns så otroligt bra att jag rensat bort hemskheter och inkräktare i mitt liv, åtmistone så är jag på god väg att vara helt fri snart.
Jag kan faktiskt inte förstå hur jag orkade leva med min tillvaro som fanns förut.
Det är ungefär som att ett helt ton har lättat från mina axlar, men jag antar att det är fantastiska människor som stått kvar vid min sida som har räddat mig. Fått mig att lämna, fått mig att inse vilken circus jag befann mig i förut.
Fått mig att andas lättsamma andetag och borsta bort tyngden från mina axlar.

Önskar jag kunde förklara på bästa sätt, detta låter bara töntigt.
Men det går bra nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0