Överraskningsmiddag

Jag och Rut ordnade en liten överraskningsmiddag igår hemma hos mig.
Finns egentligen massor att berätta men det räcker nog med att säga att hela kvällen var fantastisk. Blev väldigt mycket bättre än förväntat. Tackar för ett underbart sällskap.

Vi spelade ett spel där man var tvungen avslöja eller göra vissa saker;

Rut dansade och sjönk macarena även om hon inte kunde den.

Christoffer fick en mustasch, och det roligaste var nog en stund efteråt när han var tvungen att joddla och dansa runt i trettio sekunder. Det var en syn kan jag lova.

Jonas fick gå på catwalken. Det var hans grej om man säger så.

Det värsta jag fick göra var nog att svälja en matsked med diverse innehåll som var ihopblandat.

 

Som sagt, fantastisk kväll på alla sätt. Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0