-Hur gör du?

Det var tungt att jobba ikväll på grund utav bristen på sömn och smärtan i ryggen. Men jag gjorde så gott jag kunde och det gick väl bra att jobba trots omständigheterna. Fick dock höra det finaste idag av en arbetskamrat som gjorde mig så otroligt glad.

-Emelie?
-Ja?
-Hur gör du?
-Vad menar du?
-Du lyser liksom,typ, utstrålar något som gör alla glada hela tiden
-Åh..Vad fint sagt!
-Ja, men, hur gör du? Det gör min dag till en bra dag genom att få vara i närheten av dig.
- Nämen åh, jag vet inte om jag gör något.
- Men någonting är det ju. Även om du har en dålig dag så lyckas du skänka glädje till oss andra. Du kommer att komma långt med din energi och utstrålning.

Detta kändes så himla fint att höra. Jag kände mig totalt värdelös idag också får man höra något sånt här fint. Tack kära du, tack.

Med dessa varma ord ska jag ta och försöka sova nu. Har ett antal timmar att ta igen känner jag. Dock så vill jag inte sova bort hela dagen. Siktar på att förhoppningsvis vakna kring elva, det förtjänar jag nästan. Sedan ta en promenad om vädret är lika underbart som det varit idag och om min rygg tillåter mig. Vilket jag hoppas.
Känner inte för att vakna klockan nio på grund av forsande näsblod igen och sen nästan inte ta sig ur sängen för en ilande smärta.
Men det blir spännande att se när jag vaknar. Hur som helst, nu skriver jag bara strunt i vilket fall.
Så att...God natt.



Kommentarer
Postat av: Marcus

Någon viss energi finns det definitivt, bara av att se ett foto på dig gör mig lätt förtrollad. Som om dina vackra ögon fyller en med hopp.



Om det är samma utstrålning som din arbetskamrat beskriver vet jag inte, men det finns något så otroligt fint där.

2010-02-08 @ 21:24:42
Postat av: Em

Oj! Detta gör mig så himla glad.Så många finheter på en och samma gång att jag blir helt till mig.

2010-02-08 @ 23:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0