Bitande kyla

Tjugo minusgrader ute och kallare ska det tydligen bli. Jag måste trotsa kylan och bege mig mot jobbet på två timmar. Vill inte ens tänka på hur kallt det kommer vara att gå hem mot morgonkvisten. Täckbyxor och täckjacka, vantar,mössa och halsduk är ett krav. Funderar vad man mer kan klä på sig för att stänga ute den bitande kylan.
Helst av allt hade jag velat krypa ner under täcket och se mängder av filmer ikväll. Men det får nog bli imorgon, samt städning.

Hur som haver, har inget intressant att förmedla denna gång heller. Funderar på att bege mig mot Rosvik någon dag då jag är ledig. Men det återstår att se hur det blir av den saken. Nu ska jag fördriva tiden innan det är dags att bege sig ut och iväg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0