Dans,dans,dans

Sofie for för en liten stund sen härifrån. Har varit skönt att ha henne här en stund, det gjorde min dag kan man väl säga helt enkelt. Tycker dock Beatrice ska ta och återvända från huvudstaden snart så att vi alla tre kan vara samlade igen. Så att, kom hem snart pyret.

Jag har väl inte så mycket att förmedla här idag heller egentligen. Syster är borta och jag ska snart göra mig redo för sängen och försöka somna så tidigt som jag bara kan. Funderade först på att ta ett varmt bad men skjuter nog upp det tills imorgon eftersom jag badade igår. Annars längtar jag mest till helgen. Fint sällskap och dans,dans,dans hoppas jag på. Även om jag inte dansar. Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0