Denna gång i frihet.

Detta är dagen när man mår som man förtjänar. Det känns överallt.
Kvällen började fint igår med middag och sällskapsspel. Lite raketer hann också med att skjutas. Tack, det var fint ordnat av värdinnan. Blev dock en tidig kväll för min del när jag sov på tolvslaget. Magkänslan jag haft under dagen tog dock ut sin rätt och jag trodde inte det skulle kännas så hårt. Just nu skulle jag nästan kunna skratta åt det och mig själv för att jag är så dum hela tiden som tar åt mig och grubblar sönder. Det är otroligt hur människor fungerar.

Men nu måste det bli ordning med mitt liv och omgivningen. Jag ska aldrig tillåta detta igen. Någonsin.
Jag är egentligen starkare än vad jag tror och jag avskyr när jag visar mig svag. Men som sagt, aldrig mer.

Allting ligger egentligen i det förflutna så jag tar ett steg framåt nu och lämnar allting bakom mig.
Men det sagt så siktar jag på ett fint år denna gång. Denna gång i frihet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0