Så är det med det.

Har jobbat natt inatt och kändes väldigt konstigt att jobba till klockan fyra på en tisdag. Men tydligen festar alla denna dag, och ja, alla verkade verkligen festa. Det var tokigt mycket folk och vi stressade på järnet. Men det gick väldigt bra och det var faktiskt roligt att jobba denna natt.

Utöver så har dagen passerat som så att jag vaknade, halsen gjorde ont och huvudet var tungt och jag trodde verkligen att jag blivit sjuk under natten. Så jag gick och la mig igen. Vaknade upp och kände av samma, men under dagen så gick det till sig. Dock så har jag huvudvärk nu och värk i hela kroppen men tror det beror på allt stressande på jobbet.
Eller så kan det vara från gårdagen då jag sov två timmar, tvättade i TIO timmar och gjorde massor med nytta för att trötta ut mig totalt. Trött blev jag minsann men lyckades ändå inte somna förens tre tiden. Tokigt.

Annars fick jag mig en glad överraskning när finaste Petter plingade på dörren idag. Otroligt roligt att träffa honom om det så bara var en kort stund. Men snart ska han komma och hälsa på igen, och då får han stanna tills jag släpper iväg honom igen. Så är det med det.

Känner att jag borde försöka sova nu men är fortfarande uppstressad så hela jag skakar. Men kanske att det ger med sig när jag lägger mig. Jag hoppas på det.

Men helst hade jag velat sövas av djupa andetag i mitt öra.
Och helst efter det skulle jag vilja ha sommar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0