Fjortonde januari

Då var man hemma i Rosvik hos föräldrarna. sitter som vanligt och fryser som jag har gjort konstant i tre dagar nu. Förstår inte grejen. Har tjocktröja, halsduk och tjocksockar på mig och fryser som aldrig förr.
Kanske inte gjorde saken bättre att jag kikat igenom bilderna från Italien igen och längtat mig tillbaka. Tillbaka till värmen och den underbara miljön. Åh.

Annars så har pappa farit iväg och kikat på en hundvalp, så det återstår att se om vi får en till familjemedlem ikväll eller inte. Spännande! Himla söt är den i vilket fall.
Det känns som att dagarna flyter på rätt bra nu. Imorgon blir det att åka till Luleå och storhandla och sedan på kvällen att mysa och åter mysa. Lördag blir det lite partaj eftersom jag är ledig i helgen, det kommer nog bli helfint. Dessutom får jag lönen imorgon och förhoppningsvis min nya telefon och ja. Mina vänner är fantastiska hela tiden och gör mig glad. Och ja, jag vet inte alls. Puss!

Nåväl, nu ska jag ta och krypa ner i soffan med mamma och min fina kisse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0