Lite allmänt bara

Då har man jobbat färdigt för denna natt. Tydligen så stängde vi inte förens fyra och så slutar vi inte förens fem men det var så himla lugnt så vi hann förstänga och göra allting klart. Tjugo över fyra stämplade jag ut och fick skjuts hem. Skönt med en sådan natt eftersom kroppen och sinnet inte varit på sin bästa sida idag. Men nu mår jag bra och är återställd så ska strax borsta tänderna och krypa ner i sängen. Imorgon är det jobb hela natten igen. Dock lär det inte vara lika skönt som det var inatt. Strunt samma.


Jag fann mig tre bilder från gårdagen. Och eftersom jag avskyr att vara med på kort så resulterar de flesta bilderna i att jag blundar. "Ser inte jag, ser ingen" ni vet. Nåväl.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0