Minus tjugofyra och solsken

Solen skiner genom fönstret och graderna visar på minus tjuofyra. Men solen skiner åtminstone. Jag håller på att göra i ordning min lunch innan jag ska bege mig mot jobbet.
Jobbar över middagen och sedan ska jag förbi en vän för att planera och mysa lite. Vi har de finaste planerna och jag kan snart inte vänta. Åh. Avslöjar kanske när det är klart.

Inatt sov jag utan dessa mardrömmar som förföljt mig några nätter nu. Otroligt skönt att vara utan denna natt.
Kanske var det för de beskyddande andetagen i min nacke. Kanske.

Jag är nog säker på det.

Vi ska dansa oss genom livet, du och jag.


Men nu måste jag dansa iväg och äta lite och sedan klä på mig tonvis med kläder för att inte släppa in kylan till min uppvärmda kropp.

Åh, jag är så glad idag. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0