Mysig morgon med lilla skrutten

Igår somnade jag innan klockan tolv och vaknade halv sju imorse av mig själv. Eller ja, kisse var till stor hjälp som bestämde sig för att tugga på mitt hår så jag vaknade. Men hade vaknat flera gånger innan och bara väntat på att stiga upp men ville inte göra det förens lilla valpen vaknade. Ja, min kära far kom hem med en liten valp igår och det är nog något bland det sötaste jag har sett.
En liten stackare på åtta veckor. Blandning mellan jämthund och hälleforsare så det kommer bli en riktig skönhet när han blir stor också. Nu är han mest söt och busig.
Han har legat i min famn enda sen jag steg upp och mitt hjärta smälter.

Vi måste dock komma på ett bra namn åt honom. Jag har ett som jag har fastnat för så vi får se hur det blir.
Det är nästan så att jag inte vill återvända hem till lägenheten idag bara för att. Vi har ju ett litet barn här hemma nu.

Nåja, nu ska jag ta och mysa lite till med honom och äta frukost. Invänta och se när resten av huset vaknar. Puss.

Bild från annonsen.
Han är mindre än min kisse. Lilla skrutt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0