Nionde januari

Då har man laddat batterierna för ännu en natt bestående av jobb, dock den sista som det ser ut på schemat denna månad. Äntligen, och då menar jag äntligen, så kan jag börja vända på dygnet åt rätt håll. Jag funderar på att aldrig gå och lägga mig när jag kommer hem på morgonen imorgon och liksom försöka hålla mig vaken lagomt tills det är dags att lägga sig för kvällen igen. Och förhoppningvis vaknar jag så att jag hinner uppleva lite av ljuset utomhus.
Det är förmodligen värt ett försök även om jag kommer vara tröttast i världen imorgon. Vi får helt enkelt se.

Nu ska jag snart äta middag och göra mig färdig. Börjar dock inte jobba förens klockan tio, men då har jag åtminstone fått lite saker gjorda. Känns skönt att graderna håller sig borta från minus trettio och närmare minus tio idag. Det går liksom att leva med.

Nåja, har vara oviktiga ting att skriva om så avrundar här. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0