Nu börjar staden vakna till liv

Hade tänkt vaka mig natten igenom för att lyckas vända på dygnet. Men klockan fem slog jag igen mina blå på grund utav en dundrande huvudvärk. Men klockan sju steg jag upp igen och släpade mina fötter ner till tvättstugan och satte igång tvättmaskinen. Nu sitter jag och fryser och känner mig halvt vaken. Huvudvärken påminner mig lite svagt då jag rör på huvudet. Får hoppas att den försvinner inom kort istället för att bryta ut igen.

Dagen kommer bestå av tvättning och städning och förhoppningsvis stupar jag i säng tidigt ikväll. Dock kom jag på att jag jobbar natt imorgon så att vända på dygnet med så kort varsel känns en aning onödigt eftersom jag kommer genomgå en sådan vändning igen efter det. Nåja, nu ska jag nog koka lite kaffe och äta frukost.

Annars skulle jag mest vilja åka skridskor någon dag framöver.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0