Nu levererar huvudvärken

Denna dag har inte varit min dag. Förutom att jag har hållt på att slå mig fördärvad genom att sparka tårna i stolar och diverse andra möbler så lyckades jag få världens stöt när jag skulle ge mig på att fixa tvn. Det resulterade i att när jag ställde mig upp efteråt så blev det svart för ögonen och jag ramlade och slog huvudet i bordet som gjorde att jag fick en timmes näsblod på köpet. Nu levererar huvudvärken och min bula.

Tog mig dock en promenad efteråt för att komma bort från möbler och eluttag en stund. Kändes genast bättre. Men det var nästan som att jag ville sätta mig ner och gråta en stund. Bara för att liksom. Men nej.

Hoppas ni har haft en bättre kväll. Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0