Tack och puss till sällskapet och hela kvällen.

Nu börjar man känna sig som en människa igen. Krävdes lite sömn, mat och en dusch för att bli lite mer återställd.
Dock skulle jag vilja ner i soffan och spendera hela kvällen där men på nåt konstigt sätt så vill inte tvn fungera. Det är ljud men ingen bild. Tror jag får ropa på någon som kan lösa problemet. För jag och teknik fungerar väl inte så bra ihop måste jag säga.

Som sagt så blev aftonen väldigt fin igår. Vinet gav rosiga kinder och ett evigt fnissande.
Det är nog ingen idé att förklara kvällen, antar att det är sådant som måste upplevas.
Tack och puss till sällskapet och hela kvällen.

Nu måste jag äta igen känner jag, sedan städa lite och sen får jag förhoppningsvis en tv att kika på. Förhoppningsvis alltså.

Här är några bilder från kvällen, de som gav något resultat. Resten blev mest svarta och..gröna.
Dessutom fann jag en magisk video på min telefon. Skrattade nog lika mycket nu när jag tittade på den som jag gjorde igår när det spelades in. Puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0