This is our time for all times starting from today

Helgen har varit helfin. Fredagen spenderades i Luleå för att handla mat och diverse nödvändigheter sedan blev det mest mys på kvällen. Igår kände jag mig rätt dålig så vilade mig hela dagen fram tills kvällen då det blev lite party. Bra sällskap och bra utgång på Challenge.
Dock kanske jag inte var den piggaste och kryaste människan men jag gjorde mitt bästa. Har dock fått känna av det rätt rejält idag. Jag orkade mig åtminstone igenom ett arbetspass idag men stupade på soffan när jag kom hem. Hemska förkylning. Återstår att se om det blir att jobba imorgon eller ej.

Har egentligen inte så mycket att berätta. Jag hoppas på att min telefon kommer imorgon och ja, det är väl det.
Ska borsta tänderna nu och sedan krypa ner i sängen. Hoppas på att vara lite kryare imorgon.


Justja, sitter och lyssnar igenom lite låtar och jag har några som betyder lite extra för mig eller som påminner om speciella stunder. Eller som bara är.. helt rätt.

Denna är en av dessa låtar;

Natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0