16 mars

Herregud måste jag började med att säga. Såg att det var himla många som trillat in här idag, rekord faktiskt. Känns otroligt fint att jag inte är bortglömd här trots min urusla uppdatering. Men den som väntar på något gott...
Inte för att jag har så mycket gott att komma med.
Idag har jag dock kilat runt på stan med min kära syster och spenderat pengar. Kan väl säga att det blev två tröjor och en klänning samt ett par solglasögon eftersom jag lyckats ta sönder mina gamla favoriter som jag fyndade på Kupan, hittade nästan ett par likadana, dock inte samma sak eftersom dessa är nya och finns i tusen exemplar. Men de får duga.
Sen blev det lite hårprodukter och hudprodukter och sånt där som inte är så intressant. Och ja, en ring och sex armband. Kan väl säga att jag kom hem väldigt nöjd.

Nu  har jag precis duschat och luktar periska,
ska snart ta och krypa ner under täcket och läsa tills jag somnar.

Imorgon blir det att jobba hela dagen och sen på kvällen blir det att ta en fika och prata ikapp med mina två hjärtan.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0