29 Mars

Under förmiddagen så anlände jag till Rosvik och mina kära föräldrar. Sedan åkte vi till farmor och farfar för att gratulera min fina farfar som fyller 84 år idag. Och jag fick mig en liten present av farmor som var ett par helt förtjusande örhängen som tydligen har gått arv och är värdefulla. Väldigt fin gåva.
Hann även träffa mina små kusiner som snart inte alls är så små, tycker att det var nyss som man satt och höll dem i famnen och vaggade dem till sömns. Nu går äldsta ut förstaklass. Herregud.

Det är väl ungefär vad dagen har bestått av,
annars har jag och min far suttit och skrattat till fantastiska youtube klipp,
spelat Donkey Kong och bollat tankar med min mor.

Imorgon blir det skattjakt på vinden. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0