Några fina dagar

Har haft fantastiskt fina dagar. Har lyckats fånga några ögonblick med min urdåliga mobilkamera. Men tänkte visa lite ändå.

Bild nummer ett är från en mysig kväll på Strömlida.
Jag blev inte så långvarig där mem den innehöll fint sällskap, dåligt lokalsinne, alkohol, snö och skratt.

Bilder nummer två är från då jag var ute på en långritt med syster. Hon red Julius och jag red Kex. Solsken och lyckorus. Ni kan nog inte förstå hur otroligt (ja, jag måste säga det) lycklig jag kände mig där jag satt.
Lite svårt att fota från hästryggen bara, lyckades få med syster och Julius trots att jag själv satt på hästryggen samtidigt, lite svårt att ta kort på sig själv dock, men den det fick bli som det blev.

Bilder nummer tre är från tidigare idag då jag och syster först var ute på en promenad med hundarna. Sen busade vi lite i en backe och åkte på plastpåsar. För att sedan sätta oss i solen och grilla pinnbröd. Mysigt.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0