Nattmössan och dansskor

Nu sitter jag mest och yrar i nattmössan efter att ha blivit väckt nu, jag somnade redan vid klockan tio och det känns konstigt att vakna och inte kunna somna om denna tid. Men så är fallet. Ska dock ge det ett nytt försök väldigt snart.

Hur som haver, idag har jag mest jobbat och jobbat över. Sen har jag gått världens längsta promenad som slutade vid strömlida där några vänner var och åkte pulka, grillade och förtärde alkohol. Det var fint trots att det snöade. Knallade dock hem efter inte så länge och efter det somnade jag ganska snabbt.

Tänkte mest säga att imorgon blir det att knyta på sig dansskorna och öppna vinflaskan.
Det kommer bli en magisk kväll känner jag på mig. Och det behövs. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0